Sabtu, 6 Jun 2009

suaR Rasa

kenaPa Hati Rasa Tak menenTu tatKala aku meRindu cinTa YanG satu
kenaPA hatI meruntun TatkaLa giwa menGeNAlimu
KenapA hati melaYU tatkaLa riNdu BerLAlu
Kenapa hatI menangis taTKala Kau disisiKU
KEnapa ??????

brmula hari ini bermula la suar rasa or luahan hati insan
yang kini dalam perjalanan jauh menuju cita-cita.

aku ingin menjadi dirik tak mahu hipokrit lagi
x mahu jadi seperti orang lain lagi
x mahu dipermainkan lagi
x mahu disalaherti lagi
x mahu dicalari lagiiiiiiii..............

ergh kenapa aku tidak adil pada dunia
sememangnya salah aku
aku ni jenis yang sering rasa diri aku ni jer yang terbaik
susah nak terima pendapat orang lain n rasa aku jer yang betul
maybe betul kut dalam test yang aku wat kat dalam faceboo tu btul
yang sebenarnya aku ni EGOMANIAC
aku harap kawan-kawanku sekalian tegurlah aku
aku ni kalu xde orang tegur memang egois
pleeeeeeez to all my friend plez tegur aku slalu ye
bak kata pepatah yang aku buat sendiri
'tak akan rugi kalau mencurah air di daun keladi kalau pada akhirnya pokok keladi tu sihat segar bugar'
betul tak!!!!!!!!!

lepas ni aku akan selalu update blog aku dgan masukkan bermacam-macam benda ilmiah untk korang semua belajar tatkala korang open blog aku....
sekian untuk hari ini......
wallahualam.........
maassalamah bye bye.............

Tiada ulasan:

Catat Ulasan